אבי אפללו

תוספות שיער לגברים

תופעת ההתקרחות הגברית הולכת ומתרחבת, וכיום, ניתן לפגוש גברים צעירים יותר מבעבר המתמודדים עם בעיה זו. בין הפתרונות, מגוון שיטות וטכנולוגיות יצירתיות להתמודדות – מהדמיות שיער, דרך הוספת תוספות לשיער וכלה בהשתלות השיער השונות.

מהי שיטת

תוספות שיער לגברים?

תוספות לשיער לגברים מציעות למטופל פתרון ששומר על השיער הקיים ונטול סיכונים, בניגוד לשיטות טיפול אחרות. תוספת השיער מותאמת לכל גבר בהתאם לסוג השיער, רמת התלתול, אחוז צמיחת שיער לבן, עובי השערה כך ששיטה זו מציעה לגברים המתמודדים עם התדלדלות שיערם או התקרחות את הפתרון המדויק והאסטטי ביותר.

איך מתבצעת הוספת תוספות שיער לגברים?

אצל אבי אפללו באור לשיער, בשיטה הייחודית לנו, אנחנו מודדים את ראש הלקוח ומסמנים את האזור הבעייתי. במקביל לכך, נלקחת דוגמית מהשיער הטבעי. דוגמית זו נשלחת למעבדה מתקדמת בחו"ל שם יאובחן באופן טכנולוגי סוג השיער. לאחר שתוספות השיער המתאימות לסוג השיער הטבעי מגיעות, הן תולבשנה בחלק העליון של הראש של המטופל בהצמדה לקרקפת באמצעות הדבקה רפואית. לאחר ההצמדה, יבחר הלקוח תספורת כאשר תוספות השיער כבר מונחות על ראשו.

האם קיימות מגבלות כלשהן?

את תוספות השיער שלנו תוכלו לחפוף, לייבש בפן, ובאופן כללי – להתנהל בדיוק כמו שאתם מתנהלים כרגע עם שיערכם הטבעי. אחת לחודש (בערך), תצטרכו להגיע אלינו לצורך קבלת הטיפול השוטף הכולל, על פי הצורך, צבע, תספורת לשיער הקיים ועיצוב התוספות.

תוספות השיער שלנו מגיעות עם אחריות ל-12 חודשים.

למידע נוסף על פתרון להתקרחות גברית באמצעות תוספות שיער לגברים ולקביעת פגישת היכרות בחינם וללא התחייבות, התקשרו אלינו כבר עכשיו לטל: 04-8112141, או – השאירו את פרטיכם ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם!

שתף

הדבקת שיער לגברים

‏בשנים האחרונות יש יותר ויותר גברים שמתמודדים עם בעיות ‏ ‏נשירה מוגברת של שיער או בעיות גנטיות אשר משפיעות על צמיחה של שער לאורך שנות התבגרות. יחד עם זאת, יש גם מודעות רק הולכת וגדלה לחשיבות של מראה אסטטי ויפה אצל גברים, ולכן ברור לכם שאתם מוכנים להשקיע המון על מנת לשמור על השיער שלכם במלוא הדרו. פתרונות כמו הדבקה שיער לגברים יכולים ‏להיות פתרונות נוחים מאוד, אשר מתאימים למבנה הפנים שלכם אבל לא יוצרים בעיות בריאותיות לאורך זמן או משפיעים על איכות החיים שלכם. מה שכן, אם אתם מתכננים לבחור הדבקת שיער לגברים, ‏אז אתם רוצים לעבוד עם אנשי הצוות המקצועיים של חנות אור לשיער, על מנת למצוא את הפתרון הכולל הנכון ביותר לצרכים שלכם, ולקבל את הליווי המקצועי שמגיע לכם.

‏למה אתם ממש רוצים לבחור ‏הדבקת שיער לגברים?

‏אמנם אתם לא מרגישים בנוח לעמוד מול המראה כאשר יש לכם בעיה של התקרחות בקצב יחסית מהיר, אבל זה לא אומר שאתם רוצים ישר לפנות לטיפולים הכי מורכבים שקיימים, בוודאי אם יש לכם את האפשרות ‏לטפל בבעיה בצורה נקודתית. בדיוק מהסיבה הזו, אפשר לקחת בחשבון את האפשרות ‏של הדבקת שיער לגברים ולתת לאנשי המקצוע הזדמנות לטפל באזור שבו יש לכם בעיה בכלל עם הנכונים ביותר. כך, אפשר למצוא פתרון יחסית סולידי, שמתאים למבנה הפנים שלכם, וייוצר מראה שיער טבעי, בקלות יחסית. וזאת מבלי לגרום לכם תחושות כאב וחוסר נעימות, אשר עלולות להשפיע ‏על החוויה הכללית שלכם.

‏פתרון מקצועי בסטנדרט גבוה

‏ככל ואתם מוכנים להשקיע יותר זמן ויותר מאמצים במציאת פתרונות ברמה גבוהה לבעיות ‏נשירת שיער, כך יהיה לכם קל יותר להרגיש בנוח כאשר אתם עומדים מול המראה. אנחנו, אנשי הצוות המקצועיים של חברת אור לשיער נוכל לעזור לכם למצוא פתרון שמתאים בדיוק למבנה הפנים שלכם, כמו גם למצב של השיער שלכם. והכל ‏על בסיס שימוש בחומרי הגלם הכי איכותיים שיש, ובטיפולים שמבוססים על ‏ניסיון מקצועי.

תוספות שיער לגברים

‏לעמוד מול המראה ולהרגיש שאתם שלמים עם עצמכם היא אולי אחת המשימות הכי קשות שיש לכל אדם בכל גיל. על אחת כמה וכמה אם אתם גברים שמתמודדים עם תחושות קשות בכל מה שקשור למראה או לאובדן של השיער שלכם, אתם ‏הרגשתם במשך שנים רבות שאין לגיטימציה לתחושה שלכם. אבל היום, השימוש במוצרים כמו תוספות שיער לגברים הולך והופך לנפוץ יותר, מה שמאפשר לכם לפנות לאנשי המקצוע בלי בושה ולקבל עזרה. אז מה אתם צריכים לדעת על תוספות שיער לגברים? אנשי הצוות המקצועיים של חברת אור לשיער כאן בשביל לתת לכם קצת מידע על התחום, ‏ולעזור לכם לקחת את ההחלטה הנכונה ביותר לכם.

‏למה לבחור תוספות שיער לגברים?

‏אם למשל אתם מתמודדים בשנים האחרונות עם שינויים משמעותיים במראה של השיער שלכם, בכמות השיער שיש לכם, או בקצב הנשירה והצמיחה של השיער, אז יכול מאוד להיות שהדבר הנכון ביותר לעשות מבחינתכם הוא לחפש את הדרך הטובה ביותר להשתמש בשער נוכרי. ‏ ‏ואכן, בשנים האחרונות השימוש במוצרים כמו תוספות שיער לגברים נותן פתרון מושלם לאנשים שמתמודדים עם אובדן שיער, אבל לא רוצים לבצע שינויים קלינים עם השפעה לטווח ארוך על מראה השיער ועל ‏הפנים שלהם. אפשר לבחור כמה סוגים של תוספות שיער על בסיס מבחר המוצרים הקיים אצל אנשי המקצוע, וכך יש לכם פתרון שבו אתם יכולים לעשות שימוש בהתאם לצרכים שלכם, ובמינימום השקעה של זמן ומאמצים.

‏ליווי מקצועי של חנות איכותית

‏בשלב הזה, ברור לכם שאם אתם רוצים לקנות תוספות שיער לגברים, אז אתם חייבים לפנות בהקדם האפשרי לעזרתם של אנשי מקצוע מומחים בתחום. ‏חנות תוספות השיער אור לשיער, מציגה מגוון מוצרים רכב שמתאים גם לגברים אבל גם לנשים וילדים, מה שמאפשר לכם להבטיח שאתם מקבלים את איכות ‏השער הגבוה ביותר, על בסיס שיער טבעי. ‏והכל, בסביבה דיסקרטית שנותנת לכם את התמיכה שאתם צריכים לקבל, כאשר אתם מתמודדים עם המצב נפשי וריגשי לא פשוט בכלל ואתם צריכים לקבל עזרה.

לייעוץ ומידע נוסף מלאו את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם:

גלריה

אחרי

לפני

אחרי

לפני

אחרי

לפני

אחרי

לפני

אחרי

לפני

שירותים נוספים

עיבוי שיער

עיבוי שיער

פאות טופ לייס

פאות טופ לייס

פתרון להתקרחות

פתרון להתקרחות

פאות רפואיות

פאות רפואיות

תוספות שיער בחיפה

תוספת שיער / hair system

פאות משיער טבעי

פאות משיער טבעי

לייעוץ ומידע נוסף מלאו את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם:

[leadercf7 campid="9752"]
דילוג לתוכן